A GVH Ügyfélkapcsolati Irodájának munkatársai panaszaikat:

  • postai úton

  • e-mailben és

  • Ügyfélkapun keresztül

is várják.

Elérhetőségek

Cím

1026 Budapest, Riadó u. 1-3.

Levélcím

1534 Budapest Pf.: 958

Telefonos tanácsadás:

+36 1 472-8851

Észrevételeit, kérdéseit elektronikusan a következő címre küldheti:

ugyfelszolgalat@gvh.hu

Telefonos megkeresésre hétfőtől csütörtök 9.30-tól 15.00-ig, pénteken 9.30-13.00-ig van lehetőség.

A személyes ügyfélfogadáshoz – a keddi napok kivételével – időpont egyeztetés szükséges. A várakozás elkerülése érdekében a keddi napokra is érdemes időpontot egyeztetni. Beadványát, jelzéseit a fenti elérhetőségeken postai vagy elektronikus úton továbbíthatja.

Amennyiben a telefonos kapcsolat-felvételi módot választja, kérjük, hogy a telefonbeszélgetést követően töltse ki az alábbi linken elérhető rövid (minőségbiztosítási) kérdőívünket, amelyhez belépési kódot az ügyintézőtől kérhet.

Országos telefonos ügyfélszolgálat (1818)

Az Ügyfélkapcsolati Iroda fenti elérhetőségein túl az Országos Telefonos Ügyfélszolgálattól kaphat tájékoztatást a 1818-as telefonszámon, a 7-es gomb "Egyéb általános közigazgatási kérdések" menüpont alatt és a 1818@1818.hu e-mail címen.